שותפות של הצלחה- קבוצת תדהר בוחרת פרומוט

בזכות חשיבה יצירתית, פתרון חניה חכם ולקוחות מרוצים

הייטק פארק, רעננה

  • יזמים: קבוצת תדהר וקבוצת רוגובין
  • קבלן מבצע: תדהר בנייה 

בשיתוף קבוצת תדהר- אילן נחמן, סמנכ"ל הרכש וההתקשרויות

על הפרויקט

היי-טק פארק, רעננה - פרויקט יזמי קבלני של קבוצת תדהר.
מתחם העסקים "היי-טק פארק" רעננה הינו מתחם העסקים היוקרתי של רעננה, המאוכלס במיטב חברות ההיי-טק המובילות בארץ ובעולם. הקומפלקס מתוכנן היטב, בנוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברמת AAA וכולל 6 בנייני משרדים מתקדמים וכן שדרת מסחר מושקעת בשטח כולל של כ- 68,000 מ"ר. 

הצורך והאתגר

"כשאנו בתדהר ניגשים לפרויקט יזמי שלנו, אנחנו בודקים את הגיאומטריה של החניונים, רואים את תנאי השטח, גובה מי התהום וכדומה. בפרויקט בסדר גודל כזה, כמות החניות הוא מאוד משמעותי. האתגר היה לספק מספיק חניות לעובדי הבניינים בשטח הנתון והמצומצם יחסית של החניונים. כשאנו בוחרים לבצע מכפילי חנייה, בין יתר השיקולים ההנדסיים שנלקחים בחשבון ישנו הרצון להקטין את מספר קומות החניונים הנמצאים בתת קרקע".

הפתרון

עמידה בתקנות החניה של עיריית רעננה בחניון הקיים על ידי תכנון חניון משולב עם מכפילי חניה. כך, שולבו בפרויקט מתקני חניה מדגמי Parklift 411, Parkbox 401 ו- Parklift 440, אשר סיפקו כ-1000 (!) מקומות חניה בחניון התת-קרקעי הקיים.

למה פרומוט?

"תדהר צריכה לוודא כי הקבלנים איתם היא עובדת יעמדו בחזון ובמטרות קבוצת תדהר, וביחד, כשותפים לדרך, יעניקו ללקוחות הפרויקטים שלה מוצר ושירות איכותיים. לפני שהתחלנו לעבוד עם חברת פרומוט, קיימנו בדיקה מעמיקה על חברת WÖHR, יצרנית המתקנים, פגשנו את הבעלים, אישרנו את המפרטים וביצענו הסמכת קבלן."

אילן נחמן, סמנכ"ל רכש והתקשרויות, מוסיף: "לי, באופן אישי, ישנה הכרות כמשתמש עם מתקני החניה של פרומוט. כשצוות המהנדסים והמתכננים שלנו התחיל בתכנון פרויקט הייטק פארק, הבנו שנדרשת מחשבה יצירתית ופתרון חניה חכם ולכן פנינו לחברת פרומוט בכדי להתייעץ איתם לגבי החלופות התכנוניות. לאחר בחינת החלופות, הגענו למסקנה שלאור הגיאומטריה של החניון וכדי להימנע מחפירה לעומק והשפלת מי התהום, נשלב מכפילי חניה בחניון הקיים."
חברות פרומוט ו- WÖHR סייעו בכל שלבי הפרויקט- בשלב התכנון ההנדסי ליוו את מהנדסי ומתכנני החברה, בשלב הביצוע סיפקו מוצר איכותי ובזמן, ולאחר המסירה מלווים את חברת האחזקה בתחזוקה שוטפת של המתקנים. חברת פרומוט הייתה שותפה בפרויקט זה לעמוד במשימה המרכזית של תדהר - לייצר רק לקוחות מרוצים!"


כ- 1,000 מקומות חניה על גבי מכפילי חניה בהייטק פארק רעננה, מרכז עסקים יוקרתי של קבוצות תדהר ורוגובין