חניה חכמה באמצעות אפליקציית החניה של חברת WÖHR

עם ניסיון של עשרות שנים בתחום מתקני חניה אוטומטיים ומכאניים, חברת פרומוט בשילוב עם חברת Wöhr מגרמניה מציעה פתרונות חניה קומפקטיים למקסום מקומות החניה בשטח נתון. במהלך תערוכת BAU 2017 שתתקיים בתאריכים 16-21 לינואר 2017 במינכן גרמניה, WÖHR תציג, בין השאר, את הפעלת מתקני החניה החצי אוטומטיים ממשפחת ה- Combilift באמצעות אפליקציית החניה החכמה.

בית חכם = חניה חכמה

חברת WÖHR שמה דגש על פיתוח חידושים טכנולוגיים בתחום מתקני החניה ודגש מיוחד על פיתוח ממשקים ידידותיים למשתמש. החל משנת 2017, מערכות ה Combilift של החברה יכללו אפשרות הפעלה מרחוק באמצעות אפליקציית חניה בטלפונים חכמים. השימוש באפליקציה ישלים את אפשרויות תפעול המתקנים הקיימות כיום באמצעות RFID ושלטים רחוקים. באמצעות הפיתוח המשתמשים יוכלו בעתיד לשאת מכשיר יחיד לתפעול מקום החניה החכם שלהם ותפעול הבתים החכמים שלהם. הגישה למקום החניה תתבצע פשוט על ידי בחירה של מקום החניה על ידי המשתמש - לא יהיה צורך בשום אמצעי הפעלה נוסף.

אפליקציית החניה החכמה מבית WÖHR – חינמית ובעלת חיבור מאובטח

ניתן להוריד את אפליקציית החניה החכמה של חברת WÖHR בחינם מחנות Google Play או מחנות Apple. לכל משתמש יינתן על ידי WÖHR קוד QR אישי למקום חניה שלו. מערכת סריקת ברקוד תשמש לאישור קוד ה- QR, שלאחריו הנהג יצויד באישור גישה למקום החניה הרלוונטי. הקשר בין האפליקציה בטלפון החכם ומערכת החניה מאובטח ע"י הצפנה של 128bit, כאשר התקשורת בין המערכות נעשית באמצעות התקן Bluetooth Low Energy או Bluetooth Smart המאופיין בטווח הפעלה של כ 10 עד 15 מטר לשם בחירת מקום חניה נוח על ידי המשתמש, ישירות מהרכב. ניתן לשלב באפליקציה גם את הפעלת השערים לחניון.

אפליקציית החניה החכמה של חברת WÖHR מאופיינת בעיצוב ידידותי למשתמש ופונקציות הפעלה פשוטות. האפליקציה מכוונת אוטומטית למצב יום או לילה, בהתאם לרמת האור הסביבתית. הנהגים יכולים לעקוב אחר מצב בקשת החניה שלהם ישירות בצג הנייד שלהם . במידה ומערכת החניה נמצאת במצב תחזוקה, זה גם יופיע בצג המכשיר.