בואו לפגוש את WÖHR בתערוכת BAU 2017 - התערוכה המובילה לאדריכלות בניה ועיצוב

אתם מוזמנים לפגוש אותנו ואת החידושים מבית היוצר של WÖHR בתערוכת BAU שתתקיים בתאריכים 16-21 לינואר 2017 במינכן גרמניה.

למעלה מ 2,000 חברות מכל רחבי העולם משתתפות בתערוכה ומציגות את המוצרים והחידושים שלהם, כל אחת בתחומה. תערוכת BAU מהווה פלטפורמה עסקית המשלבת איסוף מידע ויצירת קשרים חדשים. התערוכה העולמית לבניה מתקיימת אחת לשנתיים במרכז הירידים של מינכן, גרמניה. פרויקט נוסף המושך אליו מבקרים רבים הוא "Long Night of Architecture" שיתקיים ב-20.1.17 בין שעת הערב לחצות ובו מספר קווי אוטובוס יעברו בין בניינים שיוארו בתאורה מיוחדת בכל רחבי מינכן.

בתערוכת BAU הקרובה WÖHR תשיק את תחנת הטעינה/עגינה לרכב ע"ג מתקן חניה חצי אוטומטי ל 6 כלי רכב, עוד פרטים על המוצר החדש ניתן לקרוא בכתבה חניה ירוקה.

Wöhr גרמניה מתמחה בתכנון, ייצור והתקנה של מתקני החניה מכאניים, מתקני חניה מכאניים חצי אוטומטיים, מתקני חנייה אוטומטיים, מגדלי חניה על קרקעיים ותת קרקעיים וחדרי תצוגה אוטומטיים לענף הרכב. קבוצת Wöhr פועלת למעלה מ-110 שנים, מתוכם כ-60 שנה בתחום מתקני החניה עם התקנות פרוסות ברחבי העולם עם למעלה מ- 400,000 מקומות חניה ע"ג מתקנים מכאניים וחצי אוטומטיים. מתקני החניה של Wöhr, מותקנים ברחבי העולם, במזרח הרחוק, בארה"ב, באוסטרליה וכמובן באירופה ובישראל. פרומוט ישראל מייצגת את Wöhr בישראל ונותנת מגוון של פתרונות חניה יעילים מתקדמים וירוקים.

בואו לבקר אותנו ב- Hall B3, booth 319

לקבלת כרטיס חינם, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר של WÖHR.

תערוכת BAU 2017