חניה ירוקה – ההחלטה האקולוגית הנכונה

מרכזי ערים הולכים ונהיים צפופים מיום ליום. העלייה בכמות הבנייה והרחבת מבנים קיימים במסגרת תוכנית תמ"א 38 ופינוי בינוי, גורמת לצפיפות מוגברת של אוכלוסייה וגידול במספר הרכבים הפולטים כמויות גדולות של פחמן דו חמצני. רכב סטנדרטי ממוצע עם מנוע דיזל הנאבק בתנועה בעיר למשך שעה, פולט בערך 400 גרם של פחמן דו חמצני.

למרות הכוונה והפעולות הרגולטיביות בארץ ובעולם להעלאת מספר הרכבים החשמליים לכביש, עדיין, כמות הרכבים החשמליים בהשוואה לרכבים עם מנוע בעירה פנימי נשארת די נמוכה. עם זאת, בגרמניה הממשל מצפה לראות עליה במספר הרכבים החשמליים על הכביש של כמיליון עד לשנת 2020 וכ- 6 מיליון עד שנת 2030. עד לשנת 2025 מדינות אחרות כמו נורבגיה לדוגמא, מתכננים לאסור מכירת רכבים חדשים שבהם מותקן מנוע דלק או דיזל לטובת מכוניות חשמליות.

תחנות טעינה לכל סוגי מערכות החניה

חברת Wöhr מגרמניה מאמינה ומתכוננת למגמת הגידול בכמות הרכבים החשמליים בעולם ובארץ ותומכת ברעיון החניה הירוקה. החברה באמצעות נציגה בארץ, חברת פרומוט מתקני חניה, מציעה תחנות טעינה לרכבים במערכות חניה מכניות, חצי אוטומטיות ואוטומטיות, המכוונות ללקוחות השומרים על איכות הסביבה. בשל מגון האפשרויות הטכניות בשוק, ומגוון דרישות החומרה הרלוונטיות, החברה מחויבת לספק ללקוחותיה את שירותי הייעוץ ההכרחיים, הכוללים מענה לשאלות כגון: איזה סוג של חיבור חשמל דרוש ? מהו הזמן הממוצע לטעינה ? האם יש לקחת בחשבון את צריכת החשמל ? האם קיבולת מקור הכח החשמלי תהיה מספקת גם לצרכים הביתיים וגם לרכבים ? ועוד

לכל השאלות הללו ואף יותר מוזמנים לפנות אלינו