מהם הקריטריונים בבחירת פתרון חניה לתמ"א 38 או פרויקט לשימור?

ישנם מספר קריטריונים חשובים בבחירת פתרון חניה לפרויקט תמ"א 38 או פרויקט לשימור:

וותק וניסיון מוכחים- חשוב מאוד לוודא שליצרן יש ותק בתחום הספציפי וניסיון מוכח בפרויקטים דומים שבוצעו בהצלחה, איתנות פיננסית ואמינות.

עמידה בתקנים- עמידה מוכחת בכל התקנים הרלוונטיים ובדיקה על ידי מכון תקנים מוכר. כל מתקני החניה הסדרתיים שפרומוט משווקת הם מתוצרת חברת WÖHR, וככאלה הם נושאים את תו התקן TÜV ומתאימים לתקן האירופאי למתקני חניה EN 14010 ולדרישות התקן הישראלי ת"י - 5437. בנוסף, כל המתקנים שלנו נבדקים בתום התקנתם על ידי מהנדס מוסמך מטעם משרד העבודה והרווחה הישראלי.

ביטוח צד ג' ואחריות בינלאומית- חובה לוודא כי ליצרן יש ביטוח צד ג' לשימוש במתקן ואחריות בינלאומית לתקינות שלו. 

מתקן בטוח לשימוש- המתקן חייב להיות בטוח לכלל המשתמשים בו ולאלה שנמצאים בסביבתו, לרבות ילדים, חיות בית, חפצים וכולי. לכן, עליו להיות בעל אפשרות כניסה למתקן רק מכיוון אחד, כיוון הנסיעה, לכלול לוח רגל- מעין מעקה משני צידי המתקן שיגן על רגלי המשתמש, מאחזי יד וכבל בטיחות שמונע הילכדות ועוצר בעת מפגש בעת עם חפץ זר המתקן.

שירות אמין וזמין- חשוב מאוד לוודא כי השירות שניתן טרום ההתקנה, במהלכה ובסיומה הוא אמין וזמין. אנחנו, בפרומוט, מתחייבים לזמינות של 98%. כלומר - אם הפעילו את המערכת 100 פעמים, אנו מתחייבים לזמינות מינימלית של 98% (בכל חודש, כל השנה).

שמירה על הסביבה- חשוב שמתקן החניה ישתלב עם הסביבה בה הוא נמצא, הן מבחינת עוצמת הרעש, כך שהפעלתו לא תפריע לחיי הדיירים, והן מבחינת הפיתוח הסביבתי והשתלבותו במראה הוויזואלי של האזור. 

אמינות בשירות- ספק השירות חייב להוכיח כי הוא דואג לתקינות מערכת החניה, לבטיחות שלה ותומך בתקלות. בנוסף, טרם מסירת מתקני החניה לדיירים, נציג מומחה מטעמו חייב לקיים הדרכת דיירים לשימוש במתקני החניה החכמים טרם תחילת השימוש בהם.  

אצלנו, בפרומוט, כל המערכות מחוברות דרך אינטרנט למרכז בקרה בינלאומי. במידה ומתגלה תקלה במערכת, גם כזו שאיש לא משתמש בה וגם אם באמצע הלילה, צוותי השירות שלנו מקבלים הודעה לניידים ויוצאים מיד לתקן את התקלה, עוד לפני שהדיירים בכלל יודעים שיש תקלה. כך, אנו מבטיחים שאף דייר לא יתעכב ושכולם ייהנו משימוש נוח ובטוח במתקני החניה החכמים שלנו.