Bike Safe Tower- מגדל חניה רובוטי לאופניים על שטח מינימלי

פתרון חניה חכם לניידות עירונית ירוקה

ה Bike-Safe-Tower® של חברת WÖHR היא מערכת חניה אוטומטית-רובוטית חדשנית המספקת מקומות חניה לאופניים במגדל המורכב מתאי חניה בודדים. כל מגדל יכול להכיל עד 1,000 מקומות חניה לאופניים בשטח של 5 מ"ר בלבד, וחניה ל- 80 זוגות אופניים על פני שטח של שתי מקומות חניה בלבד.

הBike-Safe-Tower®, המתוכנן ומיוצר בשוויץ, הוא מבנה מודולרי הניתן להתאמה לקיבולת חניית האופניים הרצויה- מ- 6 מקומות חניה ועד 1,000 מקומות על שטח מינימלי, בבנייה גבוהה, נמוכה או בשילוב של שתיהן. כך, בשטח של כ- 8 מ"ר, גודלה של חניה אחת לרכב, ניתן לספק מעל 70 חניות לאופניים ובשטח של 4 מקומות חניה בלבד, ה Bike-Safe-Tower® יכול לספק למעלה מ-300 מקומות חניה לאופניים!

הגישה לתאי החניה יכולה להיות בקומת הקרקע, אך גם יכולה להיות גם בקומות שונות. הדבר מאפשר שילוב מספר סגנונות בנייה בהתאם לסוג המבנה או למקום בו אמורה להיות ה- Bike-Safe-Tower®, כמו תחנות רכבת או מרכזי קניות בעלי מספר קומות אשר רוצים לספק גישה מתאימה לחניון האופניים במפלסים המתאימים.

גישה מהירה לאופניים בפחות מ- 15 שניות בלבד

אחד הדברים החשובים ביותר לצוות המהנדסים והמתכננים של המגדל היה כי האופניים יגיעו מתא החניה אל המשתמש במהירות המרבית האפשרית. לכן הם התמקדו בשני דברים מרכזיים- האחד, עיצוב ושימוש בחומרים שמאפשרים בניית קונסטרוקציה, השולטת ומווסתת את מומנט ההנעה וכן האצה ובלימה חלקה ודינמית מבלי שכל התאים ירטטו בעת ההתנעה. השני, בחירת טכנולוגיה שתאפשר הגעה מהירה של האופניים אל המשתמש תוך 15 שניות לכל היותר מרגע הקריאה בטלפון החכם. בזכות אלו, פעולת מגדל החניה היא שקטה וידידותית מאוד, ואידיאלית גם לאזורי מגורים.

ניהול חניה מלא ויחידות עצמאיות באופן רוטומטי לגמריי

ה Bike-Safe-Tower® נשלט באופן דיגיטלי לחלוטין ומאורגן באמצעות תוכנה ייעודית שפותחה לנושא.  התוכנה מאפשרת למזמין מגדל החניה לעצב בחופשיות את מבנה החניה ולהתאים אותה לצרכי השוק האזורי. בשילוב עם מערכת אוטומציה תעשייתית מתקדמת, ה Bike-Safe-Tower®מתאים לשימוש בכל סביבה (תחנות רכבת, אזורי מסחר, פיתוחי מגורים), כאשר המשתמשים עצמם יכולים להשתמש בקלות בשירותי החניה השונים עם כל טלפון חכם שברשותם.

עיצוב חזית מאפשר לממש את כל חלומות העיצוב

על מנת לשלב את מגדל החניה בצורה מושלמת עם כל סביבה, יש חופש גדול בעיצוב שלו. ניתן לבנות אותו כמבנה עצמאי, בין שני מבנים או על קיר כגרסה מוגבהת או בשילוב של גרסה תת קרקעית ומוגבהת. גם לעיצוב המגדל יש אפשרויות רבות בעזרת קונסטרוקציית הבסיס האיתן עשויה מפלדה איכותית ומאפשרת הצמדת אלמנטים שונים בחזית עבור רעיונות העיצוביים והאדריכליים. ניתן לשלב גם אלמנטים כבדים מאוד של חזית וחומר אחרים.

מגוון אפשרויות: טעינת סוללה ואספקת חשמל אוטונומית עם גג סולארי

כחלק מהרצון לשמור על הסביבה ירוקה, ה Bike-Safe-Tower® מציעה גם אפשרויות טעינה לאופניים החשמליים עצמם או לסוללות שלהם בזמן חניה. ה Bike-Safe-Tower® גם יכול לפעול באופן אוטונומי מרשת החשמל, זאת בעזרת מערכת סולרית ייעודית מתקדמת.

איך זה בדיוק עובד? 

להמשך קריאה על מתקני חניה אוטומטיים לאופניים >>>