החזון של חברת WÖHR לפתרונות חניה

"העיר של המחר"

בתערוכת BAU הקרובה תציג חברת WÖHR, המומחית העולמית לפתרונות חניה כבר 120 שנה, את חזונה ל"עיר של המחר" - עיר שבזכות פתרונות חניה נוחים, ברי-קיימא ועם חיבור לפיתוחים טכנולוגיים (הפעלה באמצעות אפליקציה, טעינה חשמלית, נגישות, ועוד), נותנת מענה לאתגרים עכשוויים כמו מצוקה במקומות חניה, ומציעה איכות חיים טובה יותר תוך שמירה על המשאבים, הנוחות והבטיחות של המשתמשים.


בשנה שעברה חגגה חברת WÖHR יום הולדת 120, אך נראה שרק לעתים נדירות בתולדות החברה התקופות היו מהפכניות כפי שהן כעת, כפי שמדגיש מנכ"ל WÖHR, מרקוס הופיינץ: "היום, מדובר על יותר מרק אחסון רכבים רבים בשטח קטן ככל האפשר. אנו מחפשים תשובות לשאלות כיצד ניתן לארגן בעתיד חניה פנימית למכוניות ואופניים לא רק בצורה קומפקטית, אלא גם בצורה אקולוגית, ידידותית למשתמש, נוחה ובטוחה. חברת WÖHR רואה את עצמה כשותפה ויוזמת פעילה בתהליך הזה".

יצרנית של רעיונות ולא רק יצרנית מתקני חניה

המוטו "עיצוב מחדש של שטח חניה עירוני" אינו רק מטרתה של החברה, אלא גם נושא דוכן התערוכה של  WÖHR בתערוכת BAU 2023. האטרקציה העיקרית היא מוצג פיזי תלת מימד של מודל עירוני, עליו מוצג החזון של WÖHR לגבי ניידות עירונית עתידית באופן אינטראקטיבי. המיצג ממחיש את תפיסות החניה השונות לעיר העתידית ואת הפתרונות המתאימים. "אנחנו רוצים להפוך את החניה של העתיד לקלה יותר, חדשנית יותר ונוחה יותר", מסכם מרקוס הופיינץ. לאור החזון, אין פלא שלפתרונות מבית  WÖHR  יש ביקוש רב במטרופולינים השונים ברחבי העולם.

דור ה- Combilift החדש וה- Combiparker החדש

בנוסף לחזונות הוליסטים, תציג חברת WÖHR בדוכן התערוכה גם את החידושים הבאים:

  • חידושי מוצרי בטון, מהם נהנים כבר היום אדריכלים, מתכננים, בעלי מבנים, מפעילי חניה ומשתמשי קצה
  • דור ה- Combilift החדש- מתקן החניה החצי-רובוטי יכול לאחסן רכבים עד 3 מפלסים ובעד 4 שורות אחד זה מאחורי זה בצורה חסכונית במקום וגמישה במיוחד. כמו כן, ניתן לקצר את מידת האורך הנדרשת בעוד 10 סנטימטרים מבלי לוותר על מקומות חניה.
  • מערכת חניה חדשה מדגם Combiparker 560 - מציעה עד 5 קומות חניה הניתנות לתכנון גמיש ומודולרי לחלוטין, החל מ- 4 מפלסים למטה או 4 רמות למעלה. הייחודית של המערכת היא האפשרות לתכנן חניון עם 4 מפלסים תת קרקעיים ולשמור על גובה רצפת חניון תת קרקעי רגיל של 2.50 מ'.

שתי המערכות החדשות עוצבו גם בראייה לצרכים העתידיים - יש להן אפשרות לטעינה חשמלית וניתן להזמין את מקום החניה בעזרת אפליקציה או שלט רחוק.

פתרון מתקן חניה מכאני ראשון עם הצהרת סביבה EPD 

חברת WÖHR מציעה מגוון רחב של פתרונות חניה שקובעים סטנדרטים, לא רק מבחינה הנדסית וטכנולוגית אלא גם מבחינה אקולוגית. מתקן החניה המכני דגם Parklift 450 הוא מכפיל החניה המכני הראשון בעולם בעל הצהרת מוצר סביבתי (EPD) בהתאם לתקן הסביבתי ISO 14025.

בכך, קובעת WÖHR סטנדרט חדש להתאמה סביבתית של פתרונות חניה חדשניים ושומרת על הסביבה.

פורטפוליו מורחב לפתרונות חניית אופניים לחיסכון במקום

כבר בשלב מוקדם, הכירה חברת WÖHR  בחשיבותם של אופניים ואופניים חשמליים ככלי תחבורה חיוני בתנועה העירונית של העתיד, כך שכבר בשנת 2016 הציגה את חניון האופניים Bikesafe.

כעת, בשיתוף פעולה עם Swiss Bike-Safe-Tower ועם יצרנית האופניים Koch & Partner, Bike Parking Systems AG, החברה מרחיבה את הפורטפוליו שלה כדי לכלול עוד פתרונות חניה ידידותיים למשתמש עבור כמעט כל דרישה טכנית ותקנות בנייה מקומיות.

כבר היום, מקומות חניה בשתי המערכות ניתנים להזמנה ותשלום בנוחות באמצעות אפליקציה ופלטפורמה מקוונת.

לכניסה לאתר ה"עיר של המחר" >>> 

לתיאום פגישה בתערוכה עם נציגי WÖHR או נציגי פרומוט, השאירו לנו פרטים >>>