מתקני חניה אוטומטיים לאופניים מבית Wöhr

כאמצעי תחבורה, האופניים נוחות וידידותיות לסביבה ולעתים קרובות הבחירה החכמה יותר כאשר אתה צריך להגיע ליעד במהירות. מזה זמן רב שרכיבה על אופניים אינה רק ספורט אלא אלטרנטיבה ממשית לנהיגה ברכב או נסיעה בתחבורה ציבורית, ומעידה על אורח חיים בריא ורמה טובה של מודעות סביבתית. לאור העלייה במספר רוכבי האופניים בשנים האחרונות, ישנה דרישה מוגברת למקומות חניה לאופניים: במרכזי הערים, תחנות רכבת, פארקים תעשייתיים ו/או אזורי תעסוקה. באמצעות טכנולוגיית אחסנת האופניים המתוחכמת שלה, חברת Wöhr יכולה להציע פתרונות קומפקטיים לאחסון אופניים, חסכוניים במקום וללא חשש מגניבה.

הפיכת רעיון רכיבת האופניים לאטרקטיבי הינה חלק אינטגרלי מהאסטרטגיה המוניציפלית והלאומית של רשויות מקומיות ומדינות רבות כולל ישראל. מתכנני ערים שמים דגש על תכנון תנועת רוכבי האופניים: זה לא רק שנתיבי תנועה חדשים לאופניים נבנים בכל מקום אלא זו גם העובדה שהאופניים חייבים מקום חניה שהפך לחלק נכבד מעניין זה. לדוגמא, מספר ערים גרמניות נענו לדרישות החדשות של תכנון התנועה וכבר דאגו לחוקק חוק לגבי מקומות חניה לאופניים בתקנות הבניה.

המצב כיום הוא שישנו חוסר בחניה במקומות בהם נדרשים מספר רב של מקומות חניה לאופניים, כמו בתחנות רכבת, בתי ספר, אצטדיוני ספורט, קניונים ו/או אזורי תעסוקה. במקומות אלו נדרשים פתרונות חניה חדשים. חברת Wöhr הינה אחת החברות המובילות בעולם למערכות חניה לרכבים ופתרון החניה האוטומטי שלה לחניית אופניים מאפשר ליזמים ומתכנני ערים לקבל פתרון חכם, עיצובי וירוק בכל הנוגע למחסור במקומות חניה.

פתרונות חניה אוטומטים לאחסון אופניים בנגיעת כפתור

מערכת החניה האוטומטית לאופניים של Wöhr מאפשרת חניה של עד 128 זוגות אופניים בתצורת מגדל או מתקן תת קרקעי תוך כדי ניצול שטח בצורה מיטבית. לכל הדגמים הנוכחיים של האופניים (גם החשמליות), יש משקל מקסימלי של עד 30 ק"ג והם יכולים לחנות בבטחה במתקן. שירותי עובדי חניון אינם נדרשים: המשתמש מציב את האופניים במסילת גלגלים מיוחדת הממוקמת בשטח מעבר האופניים ואז מתחיל תהליך אישור חניה באמצעות פנל ההפעלה. האופניים נכנסות למגדל החניה והדלת נסגרת. כאשר הגיעה השעה לאסוף את האופניים בחזרה, הן מובאות ישירות בכיוון היציאה בתוך מקסימום 16 שניות מרגע בקשת המשתמש לקבל את האופניים בחזרה.

בהתבסס על הדרישות השונות, חברת Wöhr מספקת מספר אפשרויות הפעלה שונות. במקומות ציבוריים ישנה אפשרות להתקין מערכות תשלום המציעות כמה אופציות לתשלום עבור החניה כגון כרטיסי אשראי, תשלום באמצעות אפליקציית טלפון חכם ועוד. כאשר מדובר בהתקנות בבנייני משרדים ומגורים, כל משתמש מצויד בצ'יפ מגנטי אישי, המאפשר לאחסן או לקבל בחזרה את האופניים ישירות דרך פנל ההפעלה. "אנו יכולים להגיד בבטחה שנושא חניית אופניים, בערים וגם במקומות שבהם צרכי חניית אופניים מרקיעות שחקים, יתגברו בעתיד" , מעיד מר וולפגנג לנקה, המנכ"ל של חברת Wöhr. "מערכות חניית האופניים שלנו מהוות לא רק פתרון אטרקטיבי חזותי אלא גם תרופה הכי טובה שנוסתה לכל מקרה שכזה".

עם תופעת לוואי קטנה אך מאד נעימה : משתמשי מערכות החניה לאופניים של חברת Wöhr יכולים להיות בטוחים שהם מוגנים בפני וונדליזם וגניבה בכל משך החניה.

לפרטים נוספים צפו בסרטון הבא: